måndag 6 december 2010

Nedräkning

Nu har vi lämnat av Thomsen och lyckas komma hem helskinnade..
Det är så mycket snö och så slirigt här på vägarna.. bilen råkar stå helt snett, tror dock den är inom sin P-ruta men nu är den fast. Jag vägrar köra en meter och det är alldeles för meckigt att skotta snö med Alice på armen..

Väntar till sommaren
Smält snö, smält!
Nu låter det som en snöplog någonstans

Någon som sett Silent Hill förresten? Tyckte faktiskt om den förutom lite överspel där åt slutet, men annars gillar jag hela grejjen med paralella världar, skräck, brand, hämd, barn..
Usch vad flyg/brandlarm låter läskigt.. undrar om jag levt ett tidigare liv där jag dagligen hört dessa larm som varnat för bomber etc... för det går verkligen kalla kårar längst min ryggrad. Idag när mor ringde så testade dem i Örebro och det började även här. Kanske är så över hela Sverige?

Nej nu börjar nedräkningen.. 1 vecka kvar tills T kommer hem! Sen har han 3v semester!

1 kommentar:

  1. Jag har alltid låtit Siri sitta i bilen medans jag skrapar rutorna. har aldrig varit några problem alls. Säger till henne att jag ska skrapa rutorna och går ur bilen och stänger dörren. Hon ser ju ut hela tiden och man kan ju ändå ha bra kontakt med henne genom fönstrena :)

    Kram!

    SvaraRadera

Vad tycker du?