söndag 12 december 2010

PORRidge

Ja då var det lördag här på Olseängen..
Dagen har flytit så himla perfekt vad gäller den lilla så man kan inte tro det :) Somnade på stört och har bara smågnällt lite eftersom jag unnade för mkt tid åt msn och kaktus.
Mina svärisar var här.. Den maskulina började skotta min "uppfart" och den feminina tog alice så jag fick lite avlastning, sen fikade vi. Svärfar gav oss en motor+kupévärmare så vi slipper överraskningar.. Tack! :)

Eftersom Alice kom isäng så tidigt och jag städat upp så mycket innan deras besök har jag nu supertråkigt.. blev hungrig på köpet så myser lite med havregrynsgröt och lingonsylt. Väldigt underskattat faktiskt.

Snart snart kommer Thomsen hem; Denna vecka har känts såååå lång och oändlig.
Imorrn ska jag ta den kortlånga promenaden till Maxi och köpa dassrullar och nappar (eftersom jag brände nästan alla igår igen) Så nu vet alla det.



-------------------------------->
Tillägg senare..
Så ni vet så var det napparna jag brände och inte dassrullarna.
Likabra att förtydliga ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?