torsdag 23 december 2010

Dan före?

Hmm.. jag har aldrig fattat det dära med dopparedagen. Är det självaste julafton som kallas så? Isåfall är det dan för dopparedan idag då? Alltså dan som i dagen och inte Dan som killen..

I övrigt händer inte mkt härhemma.. har städat idag ungefär. Skickade iväg T till Ica istället för att vi skulle dra allihopa, tjänade säkert 1/2timme på det.

Har fått svar på mina blodprover och de visar inte på något felvärde i varken socker eller hormonvärde.. så vad är felet? Någonting måste vara fel.. kommer snart inte våga äta luft eller dricka vatten alltså. De andra symptomen då; Är dem bara inbillning. På ett sätt hade det varit så skönt med en förklaring, en diagnos på allt. En livslång sjukdom är väl inget att önska sig men det hade svarat på mycket. Idag ringde jag och bokade tid för friskintygstest på Feelgood(bad) där Stena har sin företagshälsovård. Häxorna där tar ju alltid fram sitt måttband och klagar på ALLA! Inte ens de normala 38:orna går förbi.. kärringar! Jag undrar om jag får ett intyg? För jag är verkligen inte frisk enligt siffrorna.. suck å blä. Går det att gå ned en 40kg på en månad?

Måste försöka komma igång med någon sorts konditionsträning.. men jag vill helst kombinera det med gym fast jag går upp för mkt i vikt när jag styrketränar så det funkar inte med min typ av massa.. Saknar crosstrainersarna de hade på SATS men får försöka söka mig till ett gym här i Kungälv nu.. dock är frågan; när var å hur? Varannan vecka får det ju bli och sen någon sorts träning på båten.. . . Just nu är jag så himla omotiverad och har hamnat i den onda tjockiscirkeln.. för ful för gymmet och det är inte! bra

Hursom.. kan man längta mer till våren och sommaren än nu..
Önskar att mamma å brorsan klarar sig hit imorrn och att bilen håller..
Tänker på stora lillebror som är i Österrike (?) hos sin tjej och hennes familj.
Första julen då vi är splittrade.. konstigt.

Superligan

Mamma och lilla lillebror på besök i Feb-08

Åh förresten, en bra sak :) Har inte kunnat lyssna på musik på superlänge eftersom vi har delade högtalare och vi inte hittat någon split.. men idag så har vi fixat superlång sladd till mina scullcandys så nu kan jag åtminstone välja bland mina egna låtar fast med dålig ljudvolym.. scullcandy suck! Fast mycket fint med massa rosa fluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?