måndag 20 december 2010

Electric

Måste börja mitt inlägg med att säga att jag har världens bästa sambo :) Idag vaknade jag vid otroliga 13.00 och jag kunde fortsatt att sova lätt.. Känns fortfarande som att jag skulle kunna lägga mig och sova en stund i fotöljen. Denna omättliga trötthet är så extrem att jag snart vänder mig själv ut och in. Hatar att gå runt som en zombie.

Igår när vi lagade mat så dog strömmen i vissa delar av huset.. vissa lampor och strömdrivande saker gick även på halvlåga.. vi hann göra klart maten med restvärmen och tur det.. Man kunde släcka och tända kökslampan genom att sätta på nedre spisplattan till vänster.. wierd! :D
Idag var elektrikerRobban här så fick vi det fixat. I huvudproppskåpet behövdes det en ny propp bara. Tog honom en sekund ungefär; Synd att vi inte hade nyckel så kunde vi fixat det själva redan igår.


En del av årets julbak
"bajs",
knäck,
americana någonting &
polkabräck



Jag är supernöjd!
Ska bara försöka få knäcken att hålla ända till julafton.. iih












Julbaksfolket
Thomsen, Daniel & Vicky

1 kommentar:

Vad tycker du?