onsdag 26 maj 2010

bellyboo

Okej idag känner jag mig liiiite mer produktiv än igår :)

Trot eller ej så kom jag upp innan 9.30 för att ringa det dära samtalet till myndigheten som jag glömt namnet på för tillfället! Den 15:e Juni fick vi tid att skriva på faderskap och gemensam vårdnad.. Känns lite som att gifta sig borgerligt på ett sätt eftersom man får samma rättigheter som ett gift par då redan skulle haft.

Efter detta degade jag lite med min andra stora kärlek i sängen; Nämligen Elvis! Fi tusan vad jag älskar den serien, likaså Thomas och tur är väl det :) Jag känner igen mig så mycket i parbildena som målas upp hela tiden.. och speciellt i samlingsblaskan "Hallå där, kompis". Mer än 90% av stripparna är jag & Thomsen upp idag.. + att den är signad till oss båda och sen en personlig bild med text "keep on gaming" Antagligen för att unge herr Hansen har det som stort intresse ;)

Vidare kom jag iväg till Mölndal C för att handla lite.. tänkte mig kebab idag så jag var ju tvungen att ha en gurka till tsatsikin.. shit va stark den blev förresten!Påväg mot affärn ringde jag farmor igen men det slutade med ett inspelat meddelande efter tonen.

Farmor ringde upp nu på e.m/kväll och det kändes allt bra wierd! Hon hade väntat på att jag skulle ringa (konstigt) för att berätta den stora nyheten.. Jag sa att jag hade bett pappa berätta och att hon gärna fick ringa upp.. sen pratade hon på om bridgen, knäoperationer, höga å låga blodtryck, hur lyckad släkten är på den sidan med sina lyxvillor och välbetalda jobb ... Hon undrade om jag hade bil -JA, men va bra då kan ju du komma och hälsa på -Men jag har lite svårt nu eftersom jag är i slutet av grav. och känner mig orörlig ... aaawh! Sa att jag kanske skulle hälsa på när bebis var född och det gått ett tag.. annars kunde vi träffas om det blev något dop. Det var hon snabb att liksom fiffla bort! Men varför ska allt jämt ligga på mig, det är inte JAG som har behov att träffa dem. Farmor sa att jag inte skulle känna igen dem eftersom de är uppåt 75 båda två.. johoorå, finns ingen som spelar martyr bättre än dig så din personlighet känner jag på två mils avstånd!

Som tur är tog samtalet inte den vanliga timmen, vi la på och jag bad henne hälsa farfar .. vi får väl se när vi ses nästa gång. Ev skickar jag ett kort på den lille när h*n kommit till världen.

Btw så är magbild efterfrågad!
Det är ju en klassiker när man är gravid att ta bild i varje månad/vecka. Jag bad Thomas ta en bild på mig när jag var i v.26 och vi var påväg till London.. när jag sedan såg dem blev jag så deppig att jag inte ville ta fler bilder. Jag tycker personligen att gravida tjejer har en av de vackraste kropparna som finns, tyvärr känner jag inte så själv ^^
Men kanske är det skoj att ha lite minne om hur man såg ut för jag antar att man kommer sakna det ändå så ska försöka ta en bild åtminstone varannan vecka fr.o.m nu

v35(34+3)

Imorrn ska det kollas på ännu ett radhus. Tyvärr kan ju inte Thomsen hooka men då är det så finurligt att jag får med mig inte kanske bara en utan två utav mina supersvärisar =) Så kan dem passa på att prova bilen lite också.. då jag ogillar att köra på okänd mark :p Men innan dess ska jag pallra mig upp i gryningen, föräldragrupp! Sitta där å vara offer igen ^^

3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin mage!! Jag tycker som du att en gravidmage är bland det finaste som finns. Men samam som du tog jag inga på mig själv då jag bara kände mig som en tjock padda :) Får väl bli med nästa barn, när¨du det blir!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Äntligen en bild på magen :D :D Så fin så <3 Nu är det inte långt kvar! Hur känns det? :)

    Den översta bilden är tagen strax utanför Lundby, vet inte riktigt vad området heter :S

    Puss!

    SvaraRadera
  3. ooh vilken fin mage du har :D
    ja ta magbilder nu för du kommer nog ångra dig sen. iofs kollar inte jag på mina nu men kommer ändå bli kul att jämföra sen när jag blir gravid med nästa barn :)

    måste bara fråga. var det din farmor eller mormor som hade sådär jäääättelångt hår? minns att det var någon av dem som hämtade dig på fritids ibland :p

    hoppas du mår bra!
    kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?