torsdag 27 maj 2010

Glädjetårar

Idag grät jag glädjetårar :)
Älskar denna typen av besked --<--@

Det blev ingen föräldragrupp för mig idag.. Jag kände nog inte tillräckligt starkt för den när jag snoozade larmet klockan 6 imorse. Vaknade till vid 7.35 igen för att inse att jag inte skulle hinna upp och dit på 25min.. nästa gång är ju även sista gången så.. Känner inte att jag missar så värst mycket heller.

Kom upp på riktigt efter 11 och sedan har dagen gått i ett på något sätt (?) Åkte till svärisarna vid 16 för att få i mig lite kaffe och glassbåt *yum* Svärfar fick även pröva på vår nya pärla :) Dock var jag tvungen att tvätta den för en mås hade härjat loss, gosh det sved i mitt hjärta :p

Vi åkte och kollade på ett superfint radhus med lagom mycket tomt & carport i Backatorp.. Även om rummen inte var så stora så blev jag kär. Älskar området som Sören och har nästan bestämt mig för att "där ska jag bo!" Tyvärr kommer nog budgivningen skjuta i höjden.. Det var många familjer, par och kombinationer där som verkade finna intresse för den. Tur att jag redan har ögonen på ett annat billigare radhus i Tolltorp som kom ut idag ;p Ska ringa imorrn och fråga vilket klockslag visningen är på eftersom den är på måndag och det är fackmöte och avgångsdag då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?