måndag 10 maj 2010

Volvo, EL & Lerum



Alltså nu öser det in vuxenpoäng här.. jag darrar nästan :)

Idag har jag & älsklingen blivit ägare till en Volvo v50 -07a.. jag kan inte mycket om bilar, men jag vet att den var Barentsblå :p Hade aldrig trott att jag i hela mitt liv skulle äga en sådan fräsch och "ny" bil.. mina föräldrar eller svärisar kör äldre bilar liksom.. feels good! Har fortfarande inte fattat det men kanske gör det när vi hämtar den om en vecka :)

Efter div. bilköp så åkte vi vidare till Lerum för att kika på de 2 radhusen. Ja dem var fina och låg i ett fint område.. Hus nr2 var dock bättre skick.. kanske lägger vi ett bud imorrn.. det visar sig. Jag bad mäklaren att ringa oss först så vi får lägga budet tillsammans och kanske hinner se om det blir en budgivning. Hus nr2 skiter vi i då det innebär totalrenovering av 2 badrum.. Vi pallar helt enkelt inte med det + att hyran blev för saftig.

Annars fortsätter jakten helt enkelt.

Imorrn ska jag låta havet ta min älskling ifrån mig ännu en gång.. alltid lika jobbigt och jag hamnar alltid i samma apatläge.. blir liksom orkeslös i kroppen på något sätt, inte bra =/ Nåväl. Kanske kommer mor med bröder och hälsar på framåt ons/tors.. jag hoppas verkligen!

1 kommentar:

  1. Jäklar vilken tjusig bil ni införskaffat er! :) Grattis får man väl säga!! :D

    Får se om jag skriver något inlägg om utställningen, har liksom inte så mycket tid just nu =P Det var i.af ett par tröttsamma dagar. Bygga upp en utställning är inte helt enkelt, speciellt när alla har olika åsikter, haha, då tar det ännu längre tid. Men det var kul, dock är jag ganska besviken på att jag inte fick välja ut mina bilder själv :S Så jag gick inte riktigt och sa till alla vilka bilder som var mina då jag ej är stolt över dem..

    Puss på dig!

    SvaraRadera

Vad tycker du?