söndag 2 maj 2010

Uppe och nattsuddar 2

Inatt blev det sent igen... runt 4-5 minst! Vågade inte kolla på klockan riktigt :S

Hursomhelst är det en bra dag idag. Solen skiner och himlen är knalligt sommarblå! Jag tänkte ta mig ut om ett tag och sopsortera och handla hem det nödvändigaste till måndagen..

Imorrn kommer även hjärtat hem efter en vecka till havs.. min vecka hemma har varit minst sagt segdragen och kantat av diverse negativiteter.. usch! Så det är helt enkelt en superdag!

Måste dammsuga och städa upp lite härhemma :D

1 kommentar:

  1. Haha, ja det är spännande att spana efter lägenheter när det inte är PANIK att få tag på en... ;)

    Mja, hyran är dyr för att vara liten etta utan balkong, men den ligger ju väldigt centralt så okay då... 3165/mån. Jag funderar på något annat i Laxå, eller möjligen precis utanför, men det är ingen brådska. Skulle vilja ha något lite större för katternas skull, och gärna med balkong/uteplats för min skull. =P

    Saknar dig också gumman.
    Kram kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?