onsdag 26 maj 2010

Irriterad

Vann 3 auktioner igår av en ny tjej på tradera.. frakten är på 29kr/st för babybodies ex.. jag RÄKNAR med att hon samfraktar paketet och då kanske frakten skulle stanna på 40-60kr.. men NEJ hon samräknar alla paket för sig så jag ska betala 29x3 i frakt.. alltså nästan 90 jädra kronor..

På posten kan man skicka upp till 2kg för 72kr men vad sysslar hon med eg... Har mailat och skrev att jag tyckte frakten blev saftig och undrar om hon inte kan samfrakta.. kan hon inte det så tänker jag fan inte betala och då får hon ge mig 3 neg.. usch vad jobbiga traderafolk kan vara, tur att det inte har hänt så många gånger.

Sen så blir jag så irriterad på vissa trådar på familjeliv att jag kokar.. men jag förstår inte varför jag hänger upp mig på saker. Jag har FÖR mycket tid att sitta och surfa runt nuförtiden, och det märks ju!

Har fått maila entreprenadfirman som huserar på gården för att se om de kan fixa ytterdörren till vår trappuppgång som verkligen smäller igen.. har försökt leta reda på en sådan dära dämpningseffekt som man ibland kan inaktivera, men det verkar inte finnas någon..

Nej nu ska jag plocka ögonbryna eller något, måste avreagera mig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?