onsdag 12 maj 2010

Ingen lust

Okej den fina soliga morgonen försvann snabbt .. nu regnar det här istället! Det var faktiskt inte så farligt att stiga upp innan 6 imorse. Det viktigaste är att man kommer in i duschen fort så man inte somnar stående bara (:

Var in på mvc lite snabbt med ett urinprov sen ned till bottenvåningen igen där föräldrautbildning skulle vara.. jag var 20min tidig så det var bara jag där. Efter några fem minuter började det droppa in..par! Jag blev ensam tillslut med 10-11 andra par. Lagom skoj (: Det var ju det jag befarat, men sånt är livet som sjöman, det är inte alltid allt i land passar ihop med sjölivet.
Hursomhelst är det trevligt folk i gruppen, fast just nu ser jag ingen samhörighet med någon så i gruppen.. kanske i framtiden, men jag vet inte. Just eftersom alla var där med sin respektive gör dem mer lika varandra än jag och någon annan. Jag är iaf beräknad först i gruppen och sen kommer de andra och sprider ut sig i juli ganska jämt.. men det är väl som max 3 veckor mellan alla..dock kan det bli hursom ändå tillslut (: Efter utbildningen var det blodprov som visade på 4,7! Jättebra! Så jag hoppas min bm är nöjd med det.. sockerfri frukost alltså =)

Jag har fixat iordning nästan 30+ paket och kartonger här som ska iväg till div. olika personer runtom i Sverige men jag har ingen lust att släpa mig iväg till centrum (Mölndal) för att posta samt lämna av till Dhl-servicepoint. Inte i regnet liksom? Men jag måste göra det nu för jag har tvättid vid 4 och ikväll kommer mor & bror.. den äldsta stannar nog hemma tyvärr.. aja, dem behöver väl paus ifrån varandra (:

Nej nu blir det ett ryck här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?