tisdag 28 september 2010

Babe going bald ;)

Jupp så är det... Har hört om håret och hur det förändras under graviditet och efteråt. En sak är ju att antingen får man skabbigt eller fint hår under graviditeten.. Jag fick tjockt och ganska glansigt. Nu såhär efteråt tappar jag horder med hår! Mah gaad..snart har jag inget hår kvar :(

Såhär ser det ut utanför med den nya asfalten
Personligen föredrar jag den stenlagda gången som var förut!


Idag vaknade jag och kände mig lite sjukare än igår, varför? Jag kanske ska sluta duscha om kvällarna och lägga mig med fuktigt hår? Vädret ute är verkligen fab så ut måste jag, om så bara för att slänga sopor! Blue sky and cold winds ;)

2 kommentarer:

  1. Enligt vad som sägs så tappar man allt hår som inte tappades under grav. Jag hade samma "problem". Inte flintskallig, men kändes som att jag var på god väg när det var som en peruk varje dag jag tappa. :) Men snart slutar du nog med det. :)

    SvaraRadera
  2. Tror inte riktigt på de där skrönorna. Finns inte nå veteskapligt bevisat. :) Men det är ju lite roligt att gissa iofs. :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?