fredag 24 september 2010

Sickness


Japp nu har sagasjukan smittat även mig och Alice..(tack för den T) börjar nu med smygande halsont & slemsamling på kvällskvisten.. febern går upp å ned! Det är bara att hoppas min superkropp klarar sig genom denna .. :) Det jobbigaste är att lillan snörvlar och har sig.. så gullig när hon hostar, precis som mamma med tungan ute formad till ett rör! ;D Försöker vänja mig av med den ovanan och anstränger mig så in i den milda grad ibland folk.. hemma gör jag inte det!

Brukar nästan aldrig bli sjuk.. ev. lite förkyld i övergående skede, inget man direkt lider av. I början av graviditeten var jag ganska förkyld och dittan.. det är ju så att immunförsvaret slås ut mer eller mindre under en grav.

Nej så idag är ännu en dag som bara liksom glider förbi .... och blir till en i mängden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?