söndag 5 september 2010

Lite egentid


Mamma är ute och powerwalkar med lillan så jag har lite egentid..Har ett enormt skavsår på lilltån som gör att jag inte kan ha skor på fötterna, åtminstone kan jag inte röra mig snabbt. Undrar vad jag ska hitta på?
Hmm, har en jättehög med tvätt som bör läggas in i skåpen .. (:

Har varit jättemys att ha mor här i helgen. Igår gick vi till "loppisen" som ligger här brevid. Jag älskar second-hand eftersom man verkligen kan fynda. Varför köpa massa nytt när det finns drös av fräscha saker som bara väntar på en. Köpte bla en äkta Burberrybody till lillan för 15:-! Svårslaget yes. Dock tror jag inte hon kommer ha den mer än 1 vecka till för nu växer vi så det knakar! En annan sak med andrahandsgrejer är att man kan få tag på saker som ingen annan har. Att köpa en gammal möbel och måla om. Superskoj!

Efter vi lämnat av våra fynd hemma tog vi oss upp på stan.. lite apoteksfix och en promenad genom Haga för att sedan ta en glass och halvt frysa ihjäl på Järntorget. Nu är det verkligen höst :( Vi tog bussen hem snabbt som pilen.. finns ingen anledning att få köldskador i onödan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?