torsdag 9 september 2010

Vuxenpoäng (darkside version)

Jag samlar ju vuxenpoäng varje dag nu och det finns faktiskt inte så mycket kvar att samla faktiskt :) I måndags "lånade" jag en kundparkering då jag skulle hämta Thomsen på terminalen.. jag anser inte att ett företag som "Wettergrens" behöver 6 parkeringsplatser; Speciellt inte eftersom de ligger utanför centrum,.. Aja 600kr kostade det en småbarnsfamilj, hoppas dem är nöjda och glada över sitt beslut. Tänk om jag var tvungen att byta blöja först för att sedan handla hos dem. Nej nu kommer jag inte vara kund där mer... :p

P-bot; En riktig vuxenpoäng??

Idag har vi varit hos svärisarna hela eftermiddag/kvällen, ätit och myst. Alice har återigen blivit överröst med presenter.. skor, babygym, kläder, bla blaa blaaa :)

En tjej från FK ringde och jag har nog inte pratat med en trevligare telefonist som faktiskt fick en del frågetecken lösta..underbar kvinna! (: Berättade hur himla förvirrande allt med FK faktiskt är och hon förstod absolut. Tackade så mycket och hon svarade med att "det är bara mitt jobb" Ja exakt, tänk om alla på FK kunde ha den inställningen att faktiskt jobba med att hjälpa oss med massa frågetecken.. borde nästan liknas vid ett vårdyrke vad tusan.

Fick även ett sms om att kameran är färdig också så det blir till att hämta den imorrn. Jag behöver även en ny mobil så ska väl hålla ögonen öppna efter en prisvänlig variant med mycket batteritid.. men inte alltför komplicerad :) Tar dem någon himla kostnad för "lagningen" på Media Markt så tänker jag inte köpa den där åtminstone! Bah.

Alice hos farfar idag, redo att smocka till någon!

2 kommentarer:

  1. Haha I love her pose, lilla gumman=)

    /
    Vickey

    SvaraRadera
  2. Yes, det är Satin Hands jag pratar om! :) Glömde visst skriva det! :p Det är precis samma set, men de har ändrat det nu. Nu är det lite mot gurkhållet när vi snackar om doft. :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?