måndag 13 september 2010

..paket på posten

Jag får ofta paket pga mitt budande på tradera men i fredags dök en avi upp från en kär vän sedan gymnasiet :) Blev väldigt glad för de fina kläderna men gladast blev nog Alice som inte behöver frysa i höst! Tack så mkt Mariana --<-@

Ett stycke sötbjörn

Måste skryta lite om hur duktig jag varit idag.. tvättat och storstädat hemma.. storstädning innebär verkligen svamp & hink.. torka sängram, kakelplattor, dammsugning, moppning.. ja det mesta ;) Förutom att plocka undan för mkt saker.. så ska köra en snabbis nu! Först duschen dock för jag behöver verkligen en! Håhåjaja

Söndagsågren is on.. pågångsdag imorrn och jag är gräsänka igen :(
What doesn't kill you makes you stronger; stämmer så in i norden
..

1 kommentar:

  1. Man kan väl inte bli så mycket söötare än den där gullungen !! Tack för gratulationen Ann-Sopie. Kram Marina :0)

    SvaraRadera

Vad tycker du?