torsdag 2 september 2010


Nu har jag haft 2 väldigt bra dagar i rad :) Kan det bero på att jag träffat mina favs.
Igår fick jag träffat älskade Vicky för massa snack.. kom hem efter mer än 6h på stan! Älskar våra långdragardagar ;)) Man känner sig så avslappnad i ditt sällskap.. --<-@ Idag träffade vi Rollet för promenix och lite middag.. Tyvärr blev promenixen inte så lång som jag räknat med då mina nya skor gav mig akut skavsår.. ajaj!

En annan sak som är bra med dagen idag är att dem verkar färdiga med grussättning och grävning utanför.. antar att det ska plattas till lite innan asfalteringen börjar.. det innebär alltså att det har varit lugnt utanför idag, så skönt!

Imorrn kommer min sjuka mor hit.. jag är ju också sjuk och Alice verkar lite småfebrig.. vet ju inte vad hennes grundtemp är när hon är frisk men hon verkar så varm i ansiktet/huvudet... sjuka ligan liksom! Vi ska totalmysa med räkor.. ah juste ja.. tror inte jag ska käka räkor med tanke på utslagsrisken =) Aja har ändå fått nog av det efter åren på Saga (räkafton på lördagar)

Det finns inget mer passande citat att gå efter idag än: "Plötsligt händer det"

Nu ska jag ringa min sjöman.

1 kommentar:

  1. Känner detsamma när jag är med dig hjärtat--<-@ Tack för en underbar dag!

    Hoppas att lillan mår bättre nu!?

    Puss pusss
    Vicky

    SvaraRadera

Vad tycker du?