tisdag 21 september 2010

vita lögner = inga lögner ;)


Yes vi fick använt Burberrybodyn (15kr) åtminstone en gång .. woopwoop

Idag var vi till banken. Självfallet hade vi uppfattat tiden fel på en sådär 2 timmar, men vad gör det om hundra år! Vi fick en ny tid på en gång ändå så :) Vi skulle gå igenom lånet lite och man kan väl säga att vi var allt annat än förberedda vad gäller siffror .. illa :| Hon blev lite fundersam när vi kom med lilla Alice då hon antagligen inte räknat med henne i utgifterna när vi blev beviljade lånet (jo jag var gravid då men inte långt gånget..bara mån 3-4 där någonstans!) Vi hade inte direkt gått ut med graviditeten ännu och gjorde inte det till henne heller, undrar om hon blev irriterad; kanske? Men vad spelar det för roll, någon gång hade hon ju kommit, ekonomin hade alltså blivit förändrar i övermorgon elr dagen därpå vilket fall som..

Annars är det typ 1000 saker att göra och tänka på.. och detta i sin tur gör att jag gör än mindre! Det är så jag reagerar på FÖR mkt saker.. jag gör inget! Lagom mycket är bra för mig.

Annars så kom Thomsen hem med äcklig jädra sagasjuka så jag måste väl kurera honom stackarn..

2 kommentarer:

  1. Kommentar angående min blogg: Men bärsele på vintern, funkar det? Jag köpte ingen bärsele eftersom jag började prenumerera på en finsk babytidning där man fick en badhanduk eller bärsjäl på köpet. Men på sommaren är det nog toppen! :)

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är skruttan :)
    Hoppas allt är fint med er?
    Puss puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?