måndag 6 september 2010

Söndagssudd

Nu är det inte många timmar kvar tills T kommer hem.. mindre än 12 :) Så vad gör jag uppe egentligen? La lillan redan efter 20 så antog att hon skulle vakna nu vid en 00 för lite käka.. men ack så jag bedrog mig.

Har suttit lite på Tradera och budat istället. Älskar somsagt att fynda både nytt och begagnat. Ikväll har vi vunnit 3 stycken skötbordsöverdrag i olika härliga färger som bla kan köpas på www.babybajdo.se


Har somsagt haft mor här i helgen och idag var det meningen att vi skulle baka paj men det blev Stensjön och restaurangen där istället. Jättefin omnejd trots att mamma var jätterädd för elledningarna som gick längstmed "strandpromenaden". Är väldigt tacksam över att hon körde hit själv en helg för att göra mig sällskap under min första gräsänkevecka.. Mamma är mitt livsstöd och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Nattinatt!

1 kommentar:

  1. På tal om din kommentar i min blogg; tror också starkt på en pojke. :) Men jag får ju veta först om vi har rätt eller inte. ;)

    SvaraRadera

Vad tycker du?