söndag 12 september 2010

..testar lite




Mobilkameran är helt godkänd, super när man inte vill springa omkring med en tung systemvariant.. dock måste man vara stadig på handen, annars kan det sluta illa ;)


Vi fick aldrig inlämnat systemkameran idag eftersom snubben i servicedesken ansåg att det inte var något fel på den...den ska "hacka" sig fram när den fokuserar på objekt. Okej det kanske ska låta, men inte så! Varför gjorde den inte det under de första veckorna för? Hursom vart jag putt och frågade efter garantitiden, jag är säker på att detta fel gör att livslängden på kameran förkortas avsevärt!

Efter besöket på M.M var jag så putt att jag behövde shopping/inspiration så vi drog till Ikea.. har en aning om hur jag kommer göra i hallen faktiskt.. får se vad det blir av det hela! En sak i taget :) Fick även "frispel light" på en tjej i coops kundtjänst då hon inte fattade att mina fynd i reakorgen inte blivit registrerade så jag bjöd på de 12.50 HON ansåg att jag skulle få fast jag själv ville ha mycket mer! Är det något slags mammabeteende? Jag har aldrig brytt mig förr.. *suck*

Det regnar idag och sen knasade mobilen till det; förhoppningsvis fixade älskade T det.. It will show! Men annars är det bara toppen på berget. Förövrigt hade jag en mysig dag med min älskade familj! Fick även ett paket på posten från en kär vän, bilder på innehållet dyker upp imorrn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?