lördag 11 september 2010

Ny kärlek



Har färgat håret här mitt i natta och vill tipsa om en färg från Schwarzkopf som heter Essential color.. Utan amoniak och väldoftande! Ett extra plus för balsamtuben på 50ml som faktiskt räcker fler tvättar än en.. De vanliga "aluminiumpåsarna a'la panik i duschen och öppna med munnen = balsam i hela käften" är ju verkligen jättedåliga! Här slipper man det med hjälp av en skruvkork!

Idag införskaffade (unnade) jag mig en ny mobil. En Sony Ericsson Expedia x10 mini..för att vara exakt :p hihi! Har nog aldrig köpt en pryl till mig själv i den prisklassen. Stod först och kollade en sketen Nokia för 349 och jag hade sannerligen klarat mig med den egentligen.. dock föll jag för denna först; det var liksom lite kärlek vid första ögonkastet.

Var även och hämtade ut kameran idag och till vår besvikelse så var den fortfarande trasig :( Låter helt skevt i fokuset samt att det är en himla fördröjning vilket gör att alla bilder blir helt suddiga... vi ska väl försöka få det fixat i helgen igen.

Fick käkat lite färskpotatis och pangusiusfilé här på kvällningen.. en underbart god och prisvärd fisk! Kan rekommendera den ifall man vill göra egen fiskgratäng ex. och inte vill betala multum för torsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?